Nuffnang ads

Selasa, 21 Mei 2013

Shopping-shopping

siap-siap breakfirst kat ofis kitorang pegi tesco kb untuk shopping barang-barang dapur ofis..kul9.30pg dah ada kat tesco..sesampai jer kat tesco kitorang terserempak dengan apek (penjaga gol klate) ngan bini dia..fuuhhh bini dia cantik + cute + comel giler..bini dia dah tutup aurat,alhamdulillah..pakaian dia pun dah labuh xmacam mula-mula kawin dulu...xsempat nak snap pic sebab jumpa dengan xsengaja..



 abe die dok cari barang-barang tersenarai



sambil tunggu turn timbang bawang, sayur2 kita snap pic dulu.. saya perkenalkan kawan baru saya...namayer norhayati...saya panggilkan dia kaktie sebab dia lebih tua daripada saya. walaupun dah ada kawan baru kat sini tapi saya xlupa kawan baik saya kat ofis kkm..kak zura n kakyan akanku ingat mu selalu...hahahahha..

oh ya, dok citer pasal kawan baik, teringat lak kat dia..hari ni dah 3 hari dia masuk ofis setelah 3 bulan lebih dia cuti bersalin..

mula-mula kakyan keluar dari kkm, pastu aku n last sekali kak zura...macam pakat-pakat plak kitorang ni kan..secara kebetulan bukannyer sengaja pun.. aku n kak zura bezanyer sebulan jer dapat pindah klate..sama-sama boleh balik negeri klate cuma daerah jer lain-lain.ala bukannyer jauh pun setengah jam jer bezanyer kampung aku n kak zura..cumanyer kakyan jer la jauh.

IN SHA ALLAH tahun depan aku, en laki n anak2 dah boleh pindah umah sendiri  dah kat kota bharu. lagi dekat dengan tempat keje aku ni.lebih kurang 10minit jer.



 ni ler dia barang-barang yang kitorang beli kat tesco.mee cap sampan xdek kat sini so kitorang nak pegi cari kat pasar wakaf che yeh lak




 ni drebar bahagian arkitek... dia peneman n bawa ke mana2 jer kitorang nak pegi


 semangat abe die beli belah kat sini..


 cepat-cepat bayar abe die...


 suasana pasar wakaf che yeh di pagi hari..time ni orang xramai lagi


sebelum balik ofis, kitorang minum lu air cendol klate manis lazat berkrim...

p/s : pagi-pagi lagi staf-staf ofis sibuk dok kelentung kelentang kat dapur...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..