Nuffnang ads

Isnin, 20 Mei 2013

Jenjalan di hari minggu

adik aku no.3 balik bercuti sempena hari mengundi...sebelum memangkah, kitorang p pantai irama bachok..adik ipar aku ni pandai memasak,dia bawa bihun goreng..aku lak bawa agar-agar, air sirap, kepok kepingn kepok lekor n makanan ringan.
jom layan gambar-gambar kitorang....









 tudung hijau tu mak mertua adik aku...


 abe long n abe ngah ni pantang tengok air..aku memang dah siap-siap suruh diorang pakai baju basahan..bila sampai jer xyah tukar pakaian dah terus leh mandi.






umi n bb mizan


ayahcik n abe ngah


abe long tengah belajar berenang sesorang




 adik ipar n anak sdaraku..terselit gak bb mizan


adik aku a.k.a ayahcik terjumpa obor-obor masa dia mandi kat pantai









 wahhh tingginyer abe ngah..kalah ayah..


 ni ler dia, adik beradik lelaki aku..sorang lagi xmasuk dalam gambar..




minggu seterusnyer, family aku n mak sdara serta sepupu sepapat lak p pantai tok bali...sepupu sulung yang pakai t-shirt purple tu dari penang lagi terus kitorang jupe kat tok bali..semangat tu datang dari penang semata-mata nak berkumpul ramai-ramai kat tok bali...




 ni dia umi n mak sdara kesayanganku..



ayah sejak dapat pindah klate n menetap di klate ni timbul lak minat memancing..pantang g pantai mesti bawa benda alah tu...adik aku pun sama gak..ada gu lagi semangat...boleh dikatakan dua kali seminggu laki n adik-adik aku g mancing...


 bb mizan memang xmeragam langsung..dok mana-mana memang xnangis pun..suka la tew g jenjalan





 tengok abe ngah, gaya yang tengah menikmati bbq sambil melihat keindahan ciptaan ALLAH



 3 bcf..semua kedeng-kedeng..memang dah keturunan beranak ramai pun body tetap cam tu gak...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..