Nuffnang ads

Isnin, 27 Mei 2013

minggu kenduri

salam senin semua, minggu lepas xde aktiviti sangat kitorang,just pegi pusing2 kb n kenduri jer...


kat kelantan asal cuti sekolah jer mesti ramai wt kenduri kawin..hari sabtu kami hadiri kenduri umah kawan ayah kat lati pasir mas.

sambil2 tunggu en.huby tengah cuci keta, aku siap2 dulu..kul4ptg baru kitorang pegi majlis kenduri tu..bb mizan aku tinggal kat umi.abe ngah n abe long jer kitorang bw. diorang beria2 nak ikut sekali.


abe ngah ni pantang tengok kamera ader jer aksi akan dia wt. lepas snap pic,sibuk la dia nak tengok pic dia camner. pastu dia gelak sorang2 tengok mimik muka dia wt.



xsampai 15 minit, anak2 dah tido dalam keta..ape tidaknyer,satu hari suntuk xtdo2 lagi kat umah asyik main jer..aku suruh tido, xdihiraukannyer..pastu bila dalam keta mulalah melentok.

sekarang dah senang bawa abe ngah ke mana2 pun sebabnyer xyah bawa bekalan susu dah kat dia.kalo dapat berjalan sure dia xmintak susu kecuali time nak tdo, dia mintak jugak ler tapi dia memahami apabila aku cakap susu xbawa ada kat umah, nanti sampai umah ibu bagi yer..dia angguk2 kepala jer,pastu dia tdo la.


mula2 abe long yang lentok dulu pastu baru la abe ngah.


aku w en.huby..terlalu pendek rambut en.huby..aku gelak jer tengok rambut dia camni..aku cakap xhensem la rambut cam gini..en.huby cakap dia pun xsangka nak pendekkan rambut cam gini..tukang potong rambut tu terlebih potong, dia reda jer la..xper2 sat g panjang balik la rambut tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..