Nuffnang ads

Isnin, 2 April 2012

Program Wanita & Kemahiran P18R8

Minggu yang yang best bagi aku sebabnyer first time aku join program ni pada hari minggu...sebelum ni diorang pernah buat gak tapi aku xjoin pun,huhuhuhuhu..lepas ni boleh join lagi..xrugi tau join prgram ni...aku ajak sekali ofismate aku siapa lagi kalau bukan kak yan n kak zura..

anak-anak aku tinggalkan kat suami terchenta. dialah tolong jagakan anak-anak kat umah.

 kitorang sampai kul8.23pg kt dewan R8.. antara aktiviti yang dijalankan kat sini ialah cara buat kuih tradisional, cara mengurut dengan betul, cara guna tepung goreng (tepung magik), cara buat kuih scone n ceramah cara didik anak n cara uruskan kewangan dengan cara yang betul.


 k.ema tengah ajar cara mengurut untuk hilangkan stress, hilangkan kepenatan n macam-macam lagi...barulah sekarang aku tahu cara nak urut badan dengan betul..iyerla lan balik keje mesti kita semua penat, penat nak uruskan umah lagi kan... jadi dengan cara urut ni boleh lah hilangkan sikit kepenatan tu..



 ni plak goreng cendawan guna tepung magik...memang best r tepung dia..siap boleh mkn lg ko...


 ni ler ruper tepung magik tu n tepung cheezy

 k.limah lak ajar cara nak buat scone



  akak ni ajar cara nak buat kuih seri muka, kuih talam sugi n bermacam talam lagi lah



 kepala kuih ni kene curah slow2 takut rosak pulak pulut kat bawah tu...


yeah.. kuih dah siap tunggu utk makan pulak... memang kenyang aku datang sini.. sarapan pagi n makanan tengahari pun diorang bagi gak... terbaik la!!!!

yang penting kitorang dapat sijil penyertaan..dapat gak 1 hari kursus.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..