Nuffnang ads

Selasa, 27 Mac 2012

Ronda-Ronda Serdang n Putrajaya 2011

ibu-ibu, kakak-kakak, adik-adik... saya baru nak upload blog saya ni... sekarang ni sibuk dengan keje mak andam n tengah plan dengan betul untuk mengatur masa yang ada bersama keluarga n keje... jadinyer blog saya ni tergendala buat seketika... untuk mengwujudkan balik cerita blog saya ni, apa kata saya citer pasal citer yang dah lepas-lepas...sajer jer nak hilang boring n beri kesegaran kepada blog saya ni....

 masa ni kimi berumur 7 bulan... lena anak ibu tidur.

 abe long macam biasa bila mengadap kamera ni ler muka yang selalu dia buat.. buat selamber jer

 sama tak muka abe long n ayah? mesti la sama kan anak ayah katakan...sejak kluar dari perut ibu lagi sampai la sekarang muka sama jer dengan ayah, sebijik!! tak juga berubah nak juga ikut muka ayah..

 masamnyer abe long..senyum la sikit..

 ni kes merajuk la ni...tengok tu ibu amik gambar pun marah...

 amboi abe long dapat bergambar dengan ayah terus kamo senyum yer...

 time ni pegi times square..


 abe long amik gambar ibu, ayah n adik.. pandai tak abe long?

 aku ni dah beranak 2 pun masih lagi memiliki tubuh yang slim gitu...memang susah aku nak naik berat badan ni... orang lain susah payah diet, aku main hentam jer makan semua yang ada tapi berat still sama gak naik x turun pun x...

 masa ni kimi berusia 3 bulan

 mmmm sedapnyer abe long makan yogurt

 gambar kimi asyik tidur jer..

 senyum tak perlu kata apa-apa


 tidur lagi..kuat betul adik tidur,duduk camni pun jadi la asalkan boleh tidur...






 kimi 8 bulan... mak oiii putih melepak la pulak muka ibu ni.. terlebih flash kat muka ni...hhahahahaaha (abaikan yer) yang penting kimi yang macho tu tgh tengok kat kamera...TERBAIK!!!

 dua beradik yang paling macho...

 jelingan menggoda u...


 abe long memang dah pro dah snap gambar ni.. terbaik abe long...


 bulatnyer mata kamo...

 manisnyer senyumanmu itew semanis ayah kamo...


*p/s : sekarang ni saya dah buka blog baru khas untuk blog makeup sahaja.. sudi-sudilah jenguk blog saya yer http://syazwanimakeupartis.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..