Nuffnang ads

Rabu, 25 April 2012

Model Vacum Seksi

saya nak memperkenalkan model terbaru utk vacum ialah model kita yang seksi lagi cute mute... mohamad hakimi danial...aku dah lama dah nak beli vacum ni tapi tak terbeli-beli jugak sebabnye xpergi survey. karpet kat umah ada tapi xguna pun sebab sebelum ni xbeli lagi vacum ni..kang xpasal-pasal habuk-habuk bermaharajalela kat karpet-karpet.


cer tengok model seksi ni tanpa baju n seluar u.hanya berbekalkan pampers jer...seksi kan model ni...nasib baik la jugak dipakainyer pampers kan,huhuhuhu...

 sekarang ni dah boleh guna la karpet-karpet kat umah n xyah dah susah-susah guna penyapu..guna vacum lagi best jimat masa jimat tenaga tapi kuat la sikit guna letrik, xperla asalkan badanku xletih hari-hari kene sapu umah. kalo sapu saja xper, ini segalanyer kene buat...balik keje kene buat keje kat umah lak (paham-paham jer la kalo dah berkeluarga n jadi ibu ni), jemur kain, angkat kain, lipat kain, masak.. setiap malam aku masak utk suami n anak-anak aku walaupun hari bekerja. kekadang jer keluar makan kat luar, itupun makan benda yang xdok kat umah...kecuali guna orang gaji memang relaks la kan..sory saya xminat guna orang gaji, lebih baik guna tenaga sendiri utk urus keluarga walaupun badan penat saya rasa puas hati sebab dapat berkhidmat utk keluarga tersayang...(kekadang tu merungut jugak,hahaahhha)

ok ok dah dah jangan dok cecerita memanjang lak..kita sambung pasal vacum ni plak..server punyer server, philips jugak la kuat dia punyer sedutan tuh.. yang lain x sekuat philips la..sekarang ni diorang tengah offer rege philips.aku xpasti sampai bila offernyer..aku beli kat care4 alamanda hari ahad lepas. aku guna vacum ni memang bersih karpet disedutnye habuk-habuk tuh.

brand PHIPIS n TOSHIBA termasuklah KHIND memang menjadi pilihan aku sejak dulu lagi...memang best n puas hati guna brand ni sebab tahan lama n tahan lasak...semua barang letrik kat umah, aku guna 3 brand ni jer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..