Nuffnang ads

Isnin, 14 Julai 2014

Ragam Anak-anak

Salam senin, salam ramadhan..esok cuti nuzul al-quran.7 negeri jer yang amik cuti nuzul al-quran, kelantan, pahang,perak,perlis,pulau pinang,selangor dan terengganu.baju raya kitorang dah siap beli 2 bulan lepas..malas nak bersepit dalam bulan pose ni + penat nak pilih barang-barang. senangkan beli awal-awal. bulan pose kita rileks ejr la xyah lagi pk pasal baju raya anak-anak.

maybe esok g cari biskut raya.tahun ni perasaan malas menguasai diri untuk membuat biskut raya. so kita g tunjuk kat kedai jer la. tahun-tahun sebelumnyer rajin jer aku mengguli biskut raya, macam-macam nak buat tapi bila dok umah sendiri ni rasa nak pegi tunjuk jer kat kedai.

oklah jom layan gambar hero-hero aku ni.


masa ni g sekolah abe long sekolah ismail tiga kota bharu sempena majlis sarana ibu bapa. kejadian sebelum puasa.21 jun 2014 semua sekolah ada kelas gantikan sempena cuti hari raya.en hubby pulak keje, so aku bawa la hero-hero aku ni. sampai naik boring budak tecik tu. aku layan jer la hero-hero aku ni main kat beranda.

letih aku dok ikut hero tecik ni pusing sana pusing sini..aduiiii.sabar jer la. abe ngah dah besar ok la, dia dengar kata.


time ni ada fun fair kat stadium kota bharu. abe long pulak sibuk nak naik benda pusing-pusing ni.aku nga abe long n abe ngah, ayah pulak dengan adik.budak-budak ni xder rasa takut pun..aku dh rasa hati xder dah. gugup rasanyer.rasa macam nak jatuh jer.


sengih jer abe long boleh rasa pusing-pusing ni





malam tu jugak ada persembahan dikir barat. dok dengar dikir barat ni ralik jer. pendikir ni kelakar main sepontan jer keluar lirik lagu.banyak syok wooo.



ok tu jer citer aku untuk hari ini.

*p/s : xpernah-pernah muka aku ni naik jerawat, tetiba jer ada 8 biji jerawat beranak kat muka aku ni..dugaan sungguh, alhamdulillah jerawat dah beransur pulih sepenuhnyer.mintak-mintak janganlah naik jerawat lagi..13 hari lagi ni nak raya..tak sanggup mak ko. aku rasa  mungkin disebabkan resdung, pada masa yang sama hidung, mata dan muka aku gatal, hidung berair dan asyik bersin jer. first time resdung menyerang aku dengan teruk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..