Nuffnang ads

Khamis, 17 Julai 2014

Di Zaman Kanak-Kanak Riang

Salam semua, amacam poso hari ni? pejam celik pejam celik tinggal 11 hari lagi kita nak beraya sekejap jer kan masa berlalu. persediaan hari raya macam mana? dah ready ke semuanyer?aku? alhamdulillah hampir settle semuanyer.tahun ni aku wt persediaan awal untuk celebrate hari raya. apo tidoknyer tahun ni merupakan tahun pertama beraya di rumah sendiri kat kampung. tahun-tahun sebelumnyer rileks jer, aku dulu perantauan sekarang tidak lagi.

tak sabar rasanyer nak beraya ni. dapat berkumpul kami adik beradik. bertambah la adik ipar aku tahun ni sorang lagi. untuk pertambahan seterusnyer aku rasa lambat lagi kot sebab adik-adik aku yang lain semuanyer laki yang masih bujang n masih lagi belajar.

ok citer seterusnyer aku nak bagitau ni la aku masa kanak-kanak riang.



masa ni umur aku setahun 4 bulan. belakang aku tu cousin rapat tau.diorang adik beradik. umur yang berseluar biru tu sekarang dah 33 tahun sama baya dengan en.husband aku. rambut kerinting lak dah 31 tahun. masing-masing dah beranak 2.


dulu mata aku tecik jer kan sekarang dah besau sangat.huhuhuhu.. ni jer gambar aku yang dapat rembat dalam album aku. banyak lagi gambar masa sekolah rendah dulu tapi album tu dok umah umi aku pulak. lepas ni aku rembat pulak gambar aku tu kat umah umi. semua tu kenangan terindah tau masa aku kecik-kecik. sebab tu aku suka sangat snap gambar anak-anak aku masa kecik ni. nanti diorang dah besau boleh la diorang tengok macam mana diorang kecik dulu.

*p/s : alhamdulillah jerawat dan parut kat muka aku dah makin hilang. syukur..lega sekarang ni xyah pikir sangat dah pasal jerawat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..