Nuffnang ads

Khamis, 27 September 2012

Raya Aidilfitri 2012

Hye hye semua...dah 11 hari syawal meninggalkan kita umat islam..tp saya baru nak update kisah raya 2012 kami. tahun ni merupakan tahun pertama beraya tanpa mak mertua.memang terasa sunyi tanpa mak kalo g beraya kt umahnyer.

malam raya kami kat kota bharu n pagi raya kat pasir mas plak.....pagi2 lg kami dah bersiap2 nak g  masjid utk menunaikan solat sunat hari raya..geng2 lelaki semua dah bersiap pakai baju melayu, aku jer pegi masjid dengan baju t-shirt n kain batik.anak2 dah settle. balik jer dari masjid aku terus bersiap pakai baju raya n ber makeup2 bagai...sebenarnyer xdok mood lagi nak makeup time ni tapi aku memaksakan diri jugak sebab nak cantikkan diri dihari raya katakan...

memang tiap2 tahun di pagi raya kami xsempat nak bergambar sebabnyer habis jer solat waris2 n sanak saudara dah terjah umah kami..orang datang aku belum siap lagi..heehehehe.terpaksalah makeup express.

kul12 tghr barulah reda kat umah..time tu plak cepat2 bersiap nak p umh sanak saudara plak..kalo lambat kang nanti xsempat nak beraya umh sanak saudara plak takut orang terjah lagi..huhuuhuhu,so kene kejar masa kitorang ni.

wokey lepas jer solat zohor kami terus bergerak beramai2 nak kunjungi sanak saudara.


 ni family adik aku yang ke3. tengok baby diorang secomel ibunyer.sebelah kiri tu mak mertua adik aku. adik aku ni keje kat jabatan perikanan kat kedah..ni ler satu2 nyer anak saudara aku. dapat pompuan teruja la wei sebab kedua2 anak aku hero. teringin jugak nak dapat baby pompuan.


 biasalah time kul1.30 ni time kimi cute tidur..ayahsu sedang merakam gambar abe long..serius jer muka abe long ni.

ni ler adik2 lelaki aku n x ketinggalan jugak anak hensem aku. dari kiri baju warna oren tu no.5, baju pink no.3, baju biru tua no.4, baju hijau no.7(bongsu sangat manja tapi ganas) n last sekali baju biru muda no.6. yang kecik tu xyah ler perkenalkan, korang semua mesti dah kenal kan...

inilah kembar cik abe..betul2 kembar la diorang ni, anak2 pun sama hero..tapi aku sekarang dh pregnant anak ketiga...so kami menang lebih sorang anak,hehehehe....yang ketiga ni xtahu lagi jantinanyer..mintak2 ler dapat pompuan..sama x muka diorang? laki aku suka simpan janggut n misai...kalo xtaruk janggut pun aku masih lagi cam laki aku tercinta ni.. xder nyer tertukar2..masing2 ada kelebihan n kelemahan masing2...walaupun dirang kembar tapi perangainyer sangat berbeza.

*p/s : banyak lagi citer aku yang tertangguh..tunggu yer nanti aku citerkan 1 per 1 nanti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..