Nuffnang ads

Selasa, 29 November 2011

Jeram Linang With My Family

Masa raya aidiladha yang ke 3, kami sekluarga g jeram linang sempadan antara pasir puteh n machang. lamo benar dh xg sana....dh cantik daripada dulu. beza sangat. 

 sebelum gerak g picnic, kami dh siap makan..sampai sana makan kepok, pisang goreng, kerepek n makanan2 ringan jer...air bawa dari umh...air kene ada nanti tercekik lak, walaupun main2 air terjun..dahaga jgk wooo.makan2 ckit pastu terus g main..

 abe long bersama bapak n mak saudaranyer

 galoks blako boleh main air..

 lemas ker ni haaaa?....tulong-tulong..

 alamak!!! laki aku naik tanduk plops

 ni ler adik ipar n adik puan aku.time ni adik ipar aku pregnant 5 bulan tapi ada teringin jgk nk main air...aku pun main gak air...dlm gmbr jer xdok...

 adik-adik laki aku

 berebut terapong la plops dosss,hahahaha...cepat rebut sape menang dia dapat!

 best wooo main air kat sini..zpuas rasanyer...


weiiii terapong yg abe long punyer pun xamk jgk ker....

adik sentiasa senyum walaupun xleh main air...umi jaga adik ni...



 hari pun dah petang... masing-masing pakat naik ke darat dah...

 abe long ngan gayanyer sambil makan kepok

best gila pakat g ramai-ramai cang gini..lain kali blh g tempat lain lak..

*p/s : banyak lak citer yg aku nk update ni...sebab gambar sumer dh masuk dlm pc tu yang nk update jer sumer citer hari...aku akan update setakat yg mampu jer yer tuk hari ni...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..