Nuffnang ads

Selasa, 29 November 2011

Cam Xcaya Lak Kimi Ni...

ni pun time raya haji gak..hr tu kakak ipar aku ada wt kenduri  n solat hajat utk anak pompuannyer yang dapat sambung blaja kt uitm machang....
lepas solat hajat, laki aku terus datang kt tmpt aku. biasa la suami bila sayangkan isteri terus terpa kt isteri..hehehehhee..suka aku.(riak la plop)... time aku nk makan, laki aku try letak kimi dalam  buaian...haaaaa tgk tu!!!

 masa mula-mula letak kimi dalam buaian ni, dia macam takut-takut jer...kuat tu dia pegang kt kain pelikat ni.(xamk gmbr)...ralik jer dia tgk orang masa tu...aku laki bini gelak tgk gelagat kimi..hahaahhahha
ayun punyer ayun terus dia lena....


lena lg kimi tdo...walaupun aku try jer letak dlm buaian ni...then aku letak jer kimi kat tilam time nk tdo,dia xngamuk pun..kiranyer kimi ni boleh tdo kedua-dua tempat la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..