Nuffnang ads

Rabu, 30 November 2011

Belina n Naturactor Tetap Dihatiku

Kalo korang nak tahu, saya suka sangat kat belina ni...saya telah jatuh hati pertama kali mengenalinyer..
saya mula mengenali belina ni sejak tahun lepas lagi..tapi kita kena kenal hati budinyer betul-betul sebelum kita memilikinyer...ALHAMDULILLAH akhirnyer saya memang serasi bersama belina. 

jom kenali belina saya ni...

 saya mula pakai belina ni bulan 5 tahun 2011, masa tu kimi baru berusia 3 bulan...sekarang dah 6 bulan saya pakai benda ni..saya rasa amat selesa pakai benda ni...dahulunyer saya pakai nuriz, nuriz ni membuatkan kulit saya kadang-kadang kering, bila kering menggelupas la kulit muka saya ni...walaupun dah 4 tahun saya pakai nuriz namun saya lebih suka pakai belina lagi walaupun baru pakai ia 6 bulan...
belina membuatkan kulit muka saya menjadi halus mulus, lembap jer muka ni...best tau..langsung xrasa kering kulit muka...

 sabun pencuci muka satu lagi saya lupa nak masukkan... 


haaa satu lagi rahsia saya... tidak ketinggalan jugak saya pun pakai naturactor 151...naturactor ni bagus sebab kulit muka kita jadi cantik, nampak gebu gitu...muka pun jadi ringan x macam foundation lain. benda ni pun boleh tutup cela-cela kat muka kita...alhamdulillah muka saya xder cela-cela..jadi lagi la nampak gebu...heheeehe

mula-mula saya pakai dulu set belina, lepas tu saya pakai foundation naturactor ni...founadtion ni xberminyak langsung.

 loose powder naturactor pun saya pakai gak...benda ni last sekali pakai. loose powder ni kene pakai cikit jer..xperlu nak tepek banyak-banyak.


*p/s : al-fatihah buat bapa sepupuku yang telah pergi meninggalkan dunia yang fana' ini pada 29 november 2011hari selasa jam 6.30 petang. umur bapa sepupuku sekarang 67 tahun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..