Nuffnang ads

Selasa, 16 Ogos 2011

Coklat Homemade n Praline

Fuhhhh akhirnyer siap jgk tempahan coklat dari clien aku ni.. hr sabtu n ahad memang aku bertungkus lumus menyiapkan tempahan ni sebabnyer minggu depan nk p beli baju melayu tuk anak bujang aku...takut xsempat siap tempahan coklat tu terpaksa la aku mengadap jer coklat tu 2 hari... Hakimi n Harith, ayah jaga sepenuhnyer... aku xsempat nk jaga pun cbuk wt coklat tu..itupun belum siap lg tempahan coklat tu..kene sambung hr keje jgk ler nmpknyer...

 ni corak ketupat

 shell

 ni pun shell jgk just tmbh corak putih jer kt atas tu

 ni campur...strewbery nmpk sedikit pucat sebab aku warnakan warna pink..kalo real xpucat tau


yang ni khas tuk unit pengurusan projek..k.nora blanjer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..