Nuffnang ads

Jumaat, 17 Jun 2011

Tragedi Gegaran 14 Jun 2011

8.20 pg aku br siap mkn kt aras 7, kemudian aku naik jap aras 9 utk memastikan bos dh p bukit tinggi then aku turun balik ke aras 7 tuk amk baju kt tempat k.aida.....tiba2 aku dengar satu suara yg mengarah semua warga kkm keluar dr bangunan masing-masing...kami terus bergegas turun ke padang, rupa-rupanyer ada gegaran kt cini...kami xrasa pn gegaran kt aras 7...




 bebudak taska semua keluar tuk selamatkan diri...


 termasuk la abe long anak aku ni haa...




lbh kurang sejam jgk la kitorang kt padang ni...9.30pg br blh masuk bgn masing2...aku terus naik aras 9...aku pn duduk la kt tempat sementara ni haaa tuk rekod surat sambil2 tu layari FB n BLOG2 ni haaaa...disebabkan internet ni lambat bebenor hr tu, aku terus sandar jer kt kerusi ...tiba2 aku rs mcm ada orang goyang2 kerusi aku, aku xsyak lg...xperlah mungkin saja2 jer kot..hahahaha...ape plak ni kt luar2 bising semacam jer ni...ooooohhh baru ku terlintas dibenak fikiranku ini bahawa gegaran itu datang lg rupanyer...time tu kul11.30pg...terkejut beruk aku sb sebelum ni aku xpernah rs gegaran ni..ape lg terus la aku lari ke aras 7..orang lain terus lari ke lobi tp aku sempat lg singgah di aras 7 tu...huhuhuhu...alhamdulillah semuanyer selamat n xder lg gegaran yg menyebabkan orang ketakutan berlari2...mlm tu terus jer masuk berita tv3.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..