Nuffnang ads

Rabu, 29 Jun 2011

Bergim La Kami

Ini kisah hari isnin 27.06.2011... first time ni kami g gim kt kkm..mula2 berdua la bersama kakak aida yang cute mute (jgn perasan lak k.aida)...kak aida g gim nk kuruskan badan(walaupun badannyer sudah kurus tp mau kurus la ko)..aku plak mau naik otot2 nyer badan... tp kan hari rabu bersamaan 29 jun kami g timbang berat badan, badan aku turun ko,sedih giler bukannyer cikit 600gram tu turun drp 46.8kg kpd 46.2kg...kak aida xyah cakap r memang dia suka ler berat badan dia turun...menci2...

sambil-sambil bergim sambil-sambil kitorang amk gmbr...


 berat jgk benda alah ni nk diangkatnyer dgn kaki

 sempat lagi aku tersengih 

 ni tempat nk berlari..syok habis lari atas mesin ni

 angkat kak aida jangan xangkat yer..

 ni lak tuk gayuh basikal

 saper2 yang sanggup angkat berat 50kg blh r try.. yang paling ringan 5 kg jer...paling berat 50 kg

 ni senaman tuk tangan anda

 haaaa tengok kak aida tenagh berlari tu...semangat oooo

 amk gambar lu sebelum bergayuh

 tengok selamba jer aku pakai selipar jepun plak tu...hihihihi

ni mesin gayuh basikal...kelajuan 88, kalori yang telah dibakar 38 dalam masa 9.43 minit

**P/S : hari ni bertambah lagi korum kami 2  orang, kak shima n kak zura mau turut serta jgk...diorang sumer pegi gim nk kuruskan badan,aku jer yang terbalik...kihkihkih, selamat menguruskan n mengslimkan badan yer kengkawan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..