Nuffnang ads

Selasa, 26 Ogos 2014

Majlis Perpisahan & Persaraan Staf Unit Kerja Tentera,JKR Kelantan

Korang ingat tak semalam aku ada citer nak pegi rai majlis perpisahan kawan aku, siti rahayu?haaa di pagi yang mulia dan kat ofis aku ni ramai yang xde pegi kursus dan bercuti so aku nak sambung citer tu.

gambar terlalu banyak so aku pilih jer gambar yang aku rasa cantik.hahahaahha..baik korang layan jer gambar kami ni.kalo nak dengar aku berceloteh kang panjang pulak nanti korang naik jemu. jom cuci mata!!!


aku nak perkenalkan, en.raja muhamad.dia ketua unit kem pengkalan chepa. penolong jurutera awam. pada majlis semalam dia dilantik sebagai MC.


makanan dah dok kat depan ni, tak sabar nak makan dah.sikit2 dah la bagi ucapan.huhuhuhu.sebelah aku tu kak hasniah. tahun depan dia dah nak pencen.dia amik pencen awal setahun sepatutnyer pencen tahun 2016. kak hasniah ni orang berada. tanah berekar2 dah. tak habis nak makan dah untuk dia dengan 2 anaknyer.

sebelah kak hasniah tu kak salehah. dia lambat lagi nak pencen lagi 5 tahun.kat ofis dia paling rajin bersihkan pantry.dia xleh tengok benda2 bersepah kat dapur.memang pantry aku bagi gred A.hahahaha

sebelah kak salehah tu rahayu.dialah akan bertukar keluar dari JKR. dia ditempatkan di JPP Kelantan.nasib baik dapat kat kelantan lagi. sepatutnyer dia ditempatkan di jabatan perhutanan kat KL. dia ada alasan yang munasabah sebab anak dia sakit so atas dasar keperihatan staf JKR KL, dia bagi la ayu dok kat kelantan lagi. dia sebagai jurutera.  jawatan jurutera takkan kekal lama kat bahagian tau.cukup 3 tahun kene ditukarkan.fuhh fenat ooo kalo macam tu. kalo dapat kawasan dekat jugak ok la tapi kalo dapat kawasan jauh dari tempat tinggal merenung panjang la gayanyer.


 sebahagian staf unit kerja tentera


ni lak bos kami, en.ridzwan c.chik.my bos sangat sporting.baru berkhidmat kat unit ni setahun 3 bulan.


inilah jer la staf perempuan untuk unit ni.dalam 13 orang jer.lagi 57 adalah dari golongan adam..hahaha ramai lelaki kan.



sebahagian staf lelaki




en.abdul manaf akan bersara bulan 9 tahun ni. diberi sedikit penghargaan dari unit kami


ni lak en.zainal abidin


 pn siti rahayu


gilo kow,orang dok bagi ucapan aku dok ralik snap pic makanan.perut dah tak tahan nak merasa tomyam n makanan2 lain ni. jom kita cuci mata dengan layan pic makanan pulak.


kami raikan di resturan SS Salina, jalan sri cemerlang kota bharu. makanan dia best2 dan banyak pulak tu untuk satu menu. resturan ni pilhan bos sendiri.bos yang tolong carikan resturan ni.huhuhuhu





**p/s : wei kitorang dah tak sabar nak g bercuti ni.jumaat ni kitorang gerak pegi..bulan 9 ni aku banyak nak ziarah tempat sambil bekerja dan bercuti.syoknyerrrr.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..