Nuffnang ads

Ahad, 16 Februari 2014

Basic Makeup Class

 
Alhamdulillah kelas makeup berjalan dgn lancar..syukran Azrine Suzy Sharifah Syed Omar Nurizzati Nusi n iera Eira Amran sudi belajar makeup dengan saya.moga anda dapat ilmu baru n sentiasa praktikkan dunia makeup. hasil nukilan pelajar saya sendiri..terbaik!!!

dan tak lupa jugak kepada  Mimi Damia  dan G-mEl Kemehe sudi bagi pinjam umah untuk kelas makeup hari jumaat 14 Februari 2014.Almaklum la rumah saya belum siap lagi..
 
 
 
jom layan gambar main-main makeup kami




 
 




 
lepas habis kelas makeup diorang terus menjamu selera..moga diorang puas hati dengan pembelajaran makeup dengan saya.
 
*p/s: kelas makeup pada hari sabtu 15 Februari 2014 tidak dapat dijalankan kerana ada gentian persekolahan,so next time kita buat kat kota bharu pulak.kepada sesiap yang ingin menyertai kelas makeup dengan saya boleh la booking tarikh anda. jom add facebook saya https://www.facebook.com/SyazwaniHarithHakimi 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..