Nuffnang ads

Selasa, 4 Februari 2014

Adegan Romantik

Ya aa auuuu...pic gelenya (gatal) sikit. hehehehe..dah lama berhajat nak snap pic macam ni bersama anak-anak tersayang tapi tak kesampaian kerana masa mencemburui kami. tambah-tambah fotografer pun tak der kat umah. last kami snap bersama masa tahun 2011. masa tu abe ngah kecik lagi umur tak sampai setahun. sekarang kami dah ada 3 orang anak, so sempat ke tak sempat ke kene snap jugak sebab adik dah umur setahun dah. kalo tak snap sekarang kang bertambah lagi anak.hehehe.(tunggu 3 tahun lagi br tambah pulak sorang,kalo dapat kembar lagi best, sekali jer beranak).
 
jom layan pic kami suami isteri
 
 
*
*
*
*
*
*
*
*
main-main ciku cak pulak my hubby ni..tak tertahan aku nak tergelak, sempat pulak fotografer snap pic ni..terbaik!!!!

tempat pilihan kami untuk tahun 2014 adalah di Taman Tengku Anis Lubok Jong Pasir Mas, Kelantan. Pada tahun 2011 kami bergambar di Zoo Negara Kuala Lumpur dan Taman Air di Present 5 Putrajaya.
 

anak-anak "sporting" tengah asyik bermain kat taman sementara kami ber romantika
 


my hubby ni sebenarnyer pemalu nak snap pic cam gini tapi dia "reda" jer la sebab bini dia ni suka n memang gila kalo berdepan dengan kamera.hahahahaha.nasib baik dia turuti jua.dia pun memang jenis gila bergambar gak.. hobi kami sama cuma dia sedikit ada perasaan malu bergambar depan orang ramai. aku? belasah jer asalkan jadi gambar aku.


tak der la banyak keping pun kitorang bergambar. time kami bergambar ni pun dah lewat petang.





 
nasib adik aku yang jadi fotografer walapun tak bertauliah tapi hasilnyer boleh tahan la.. yang penting kami puas hati.
 
 
inilah family kami 2014. tubuh aku dah makin membesar sejak beranak 3 ni. dulu aku kurus melidi jer. Alhamdulillah sekarang BMI aku dah normal n aku suka sangat dengan berat badan aku sekarang ni. dulu kawan-kawan asyik gelar tiang letrik, sekarang tidak lagi. harap-harap badan aku kekal cam gini sampai bila-bila. my hubby pun asyik puji jer sekarang ni.hehehehe. yang penting my hubby hepy dengan perubahan diriku ini. sekarang berat dah mencecah 54kg berbanding dulu 45kg jer. boleh bayangkan tak macam mana tubuh aku dulu?
 
 
 
setelah ditilik-tilik inilah gambar pilihan aku untuk buatkan cover majalah..majalah sendiri la woii.hahahahha.tipah tertipu. cantik tak?
 
 
*p/s: nanti kang aku update pulak gambar bersama anak-anak kami. gambar kenangan abadi 2014


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..