Nuffnang ads

Rabu, 23 Oktober 2013

Si Comel Kami


sekarang umur saya 9 bulan..saya belum tumbuh gigi lagi n belum boleh merangkak lagi.



saya jupe nga ibu saya 2 minggu sekali jer.. alhamdulillah saya masih lagi menyusu ibu saya. walaupun saya berjauhan dengan ibu, saya tetap rindukan ibu saya sebab itulah apabila saya dapat bersama ibu, saya dah tak nak kat orang lain. saya nak ibu saya jer jaga saya.


saya suka wt mimik muka macam ni tau..saya tiru gaya abe ngah.






ini abang-abang saya..sama x saya dengan diorang?

*p/s : sejak dua menjak pindah keje kat KL ni, macam xder mood jer nak update blog..tapi saya ada berita gembira ingin dikongsi bersama.. in sha allah jika tiada halangan bulan 12 tahun ni saya dapat pindah ke klante jua. alhamdulillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..