Nuffnang ads

Jumaat, 25 Oktober 2013

Jalan-jalan Tasik Permaisuri


sambil mengarang citer aku ni sambil menikmati biskut munchy's muzic cubes perisa vanila..nyum nyumm...haii ni banyak makan lagi ni daripada mengarang..bila nak habis karang ni.. taip satu ayat makan plak...ish ish ish..ok ok sambung karang la..

ni kisah kami bulan september hari tu..biasa la aku ni jenis lambat sikit update blog..tapi kalo dah update gerenti setiap hari xmau berenti.ade jer citer nak update...



sekarang aku menetap sementara umah sewa kat bandar seri permaisuri. aku sewa ngan ofismate aku, ofismate aku tiap2 minggu balik kampung.so hari keje jer dia tidur umah ni. dia pun senasib ngan aku berjauhan dengan family..dia lagi penat berulang ..contoh minggu ni balik johor umah suami..minggu depan lak balik terengganu jengok anak kat kampung..begitulah rutin mingguan dia. dah 2 tahun lebih agaknyer dia berulang xdapat tukar2 lagi..

aku kira bernasib baik la kan sekejap jer keje kat jkr midvalley.bulan 12 in sha allah dapat tukar dah. alhamdulillah..aku doakan moga ofismate/housemate aku pun dapat tukar cepat .kesian kat dia tiap2 minggu berulang tu.

haaa ok dah..dah.. panjang lak aku citer ni..pertengahan bulan september tu suami n anak2 datang kl umah sewa aku.diorang datang hari khamis malam jumaat.kitorang naik flight dari  airport pengkalan chepa.biasa la xpernah naik flight sebelum ni... so ada peluang ni bawa anak2 naik sekali.


xmau citer panjang2 lagi dah..jom layan gambar kami ni yer...












termenung nasib yer sayang..mengenangkan bini keje jauh erk...hehehehe..xper2 ini sementara jer nanti kita dapat berkumpul semula hujung tahun ni.. in sha allah



laki sapo la ni smart sangat nih...


abe long tengok aper tu..ralik semacam jer..tahun depan naik sekolah rendah dah abe long..dah makin membesar anak teruna aku ni..umur aku pun makin meningkat dah tapi belum sampai 30 an lagi..masih lagi memegang angka dua..



tahun depan masuk 3 tahun dah abe ngah..boleh hantar tadika dah dia.. mulut macam murai ini budak..siap bagtau aku lagi xleh berak dalam pampers nanti cikgu marah..amboi dah pandai yer.. sekarang  dia dah xpakai pampers kat umah.waktu malam jer pakaikan pampers..nak kencing n berak mesti dia gtau.mula2 ajar tanpa pampers memang terkencing dulu dalam seluar baru gtau...sekrang x lagi.


 inilah family syazrul tapi xcukup korum..adik baby tinggal kat umi

ok dah habis mengarang..jom sambung makan biskut munchy's...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..