Nuffnang ads

Rabu, 26 Jun 2013

Lazatnyer Air Nyor Muda



woow woow beraninyer adik aku ni panjat pokok nyor..semata- mata nak penuhi keinginan tekak masing2. aku tengok pun gayat dah.


kahkahkah (gelak guling2 atas katil) korang tertipu..pokok nyor ni rendah sebenarnyer..tengok tu laki aku siap letak tangga lagi nak panjat pokok nyor ni. kejadian ni petang khamis lepas balik keje.kat kelantan kan setiap hari khamis balik kul3.30ptg. so banyak la masa berada kat umah. sambil berbual2 kami anak beranak, tetiba laki aku kata nak panjat pokok nyor, tengok buahnyer dahaga lak tekak katanyer.


dua beradik ni tukang kira n susun buah nyor..terliur plak aku tengok air nyor ni, namun apakan daya, aku xleh minum lagi masih dalam berpantang. tolong kacau air jer la keje kito ni.


amboi dia berpelukan lak lepas susun buah nyor ni..baik sangat la tu.

*p/s : pada khamis malam tu kejadian yang x disangka berlaku. perasaan takut, sedih menyelubungi diri kami. risau akan dirinyer. akan disambung pada entry akan datang. tunggu yer...byeee byeee

2 ulasan:

komen anda amatlah dialu-alukan..