Nuffnang ads

Ahad, 21 April 2013

WONDERLAND MELAKA 2012

Fuhhh blog aku tidak terusik selama 3 bulan dah....setelah lama berpantang hari ni aku start bertugas kembali. macam2 dalam kepala otak ni nak citerkan tapi apa kan daya masa tidak mengizinkan...ceeewah!!! ok2 jom kita sambung citer tahun 2012 yang belum habis lagi bagi aku la...dah lama tertunggak ni..

gambar2 kat wonderland aku xupload sebab dalam kamera digital...yang aku upload ni gambar2 dalam hset jew...

so, ni gambar2 lepas main2 kat wonderland, kitorang singgah di mydin mall di ayer keroh...


abe long n abe ngah kepenatan dah..kitorang letaknyer dalam troli senang tolak ke sana ke mari..abe ngah nyenyak jer tidur..kitornag makan pun xbangun2 dah dia...


 abe long tolong habiskan susu abe ngah...


 muka kelaparan 






ni ler dia kak n abg ipar.. kitorang singgah n menumpang umah dia ler kalo pegi melaka.


rambut dah kucar kacir abe long, penat sangat la tu main air xhingat dunia...dia xmakan pun..budak ni memang susah nak makan..kene paksa dulu baru makan.. kalo kat umah belum masuk tengah hari dah pesan kat aku, dia xnak makan tengah hari sebab pg td dah makan nasi... ish ish budak ni, boleh pesan gtu...sebab tu ler kurus kering jer...


                        aku xtahu nak makan aper, so aku amik jer la mee sup ni bersama fresh orange..


 abe long xyah cakap arr memang peberet dia fresh orange ni

 ayah pun sama asyik makan chicken chop jer...


p/s : xsabar nak citer pasal kehadiran baby mizan, anugerah n bukti cinta kami berdua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..