Nuffnang ads

Isnin, 1 Oktober 2012

Majlis Jamuan Raya n Perpisahan

di bulan syawal 2012, bhgn Perancangan dan pembangunan telah mengadakan jamuan raya n perpisahan untuk staf yang berpindah keluar.


bersama k.zura yg chuby,hehehhe..akhirnyer dia dapat gak pindah klate.lagi untung suami dia pun dapat pindah sekali ngan dia..rezki dia dapat anak ke3..kami sama2 pregnant anak ke-3..cumanyer awal aku sebulan jer drp k.zura.hari ni dia lapor diri kat JKN Klate.suami dia plak kat JP Klate.

haaa tengok camner aku xpanggil dia chuby dah memang dia betul2 chuby..hehehehe jangan marah yo k.zura.dia chuby tu sebab dia pregnant(cover line sikit).aku ni walau pregnant pun tetap badan maintain cam tu gak..kalo korang perasan, besar perut k.zura lagi daripada aku, padahal aku dah masuk 4 bulan time tu..dia baru 3 bulan...


 ni k.suhana PA kpd my big boss, miss low lai yoong..

 xsangka lak, rupanyer k.zura pun pakai baju warna merah + hitam gak..kitorang xberpakat pun tau.

 w cc ibrahim unit pentadbiran

 boss semua pakat duk bincang pasal keje sebelum majlis bermula

kenangan bersama my big bos. 1 malaysia. sebelah kanan, dato' jagjit singh, orangnyer sporting gila..aku suka keje dgn dia,dia seorang yg memahami,mudah bertolak ansur, mudah mintak tolong n dll. sebelah dato' tu miss low lai yoong, herrmmm miss low pun sama, dia xkedekut langsung utk senyum kat staf2 dia walau di mana kita terserempak dgn dia.xsombong langsung.dia sangat komited dalam keje.yang sebelah aku tu puan ganggeswari.dia pun sama jugak baik hati.

 puan fariza, my bos gak..(ramai bebenor bos aku yer) ni bos sub unit aku.dia pun baik hati, xsombong, asyik senyum jer kejenyer..aku baru jer berkhidmat dgn dia lebih kurang 4-5 bulan cam tu..

   suasana dalam dewan kkm, dipenuhi staf2 BPP sahaja..


 aku dapat hadiah drp pengarah bpp..hadiah ni ditaja oleh bpp

ni ler hidangan aku...banyak kan aku makan...nak suruh naik berat badan tu sebab makan kene banyak2...

 x ketinggalan jugak bos arkitek aku, en samhan.dia pun dapat transfer kt JKR Johor..tapi masih still lagi kat kkm sehingga bulan 11 ni.masih ada sebulan lagi la berkhidmat utk kkm.



 lepas siap makan n perut pun dah kekenyangan sesangat, so aksi gedik pun bermula ngan kengkawan kkm. ni budak fiera.

ni k.aida, kamu ni terlebih tinggi la kak..nasib baik dapat suami yang lebih tinggi lagi daripada kamo..hhehehhe




 bersama pengarah bpp, dato'.noraini baba. pengarah masih baru lagi kt bpp ni.




*p/s : setelah sebulan abe long berehat daripada belajar, alhamdulillah start semalam abe long mula belajar semula kat tadika al-wahdah. masa aku bersalin kat kimi, abe long pernah belajar iqra' kat situ utk sementara...abe long budak bagus sebab hari pertama dia xnangis pun belajar kat situ.aku terus tinggal dia kat dalam kelas.xpayah nak tunggu bagai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..