Nuffnang ads

Khamis, 2 Februari 2012

Persembahan Akhir di Taska KKM 2011

Haiii kengkawan sumer sudah lama aku tidak berblogging. semakin hari keje semakin bertambun sampaikan nak update pun xsempat.. dikesempatan ini aku mau citerkan citer yg belum habis lagi yang tahun lepas punyer....hahahahahha.(saper xnak baca sudah..jangan dibaca hokey).Hari pertama Kimi dok taska kkm n hari terakhir abe long wt persembahan kt taska kkm..

ni ler dia pentas utk budak-budak buat persembahan

time ni budak-budak 4tahun n 3 tahun menyanyi lagu negaraku

abe long dok kat belakang h sebelah kanan hujung sekali. time ni dia tengah mencari-cari aku...aku sengaja sembunyi takut dia nampak aku nanti dia nangis... seelum ni pun dia ada wt persembahan, dia nampak jer aku terus nangis....

persembahan dari kanak-kanak 4 tahun





abe long masuk pertunjukan fesyen...nasib baik time ni dia okey lepas tgk aku. aku yang pakaikan dia baju ni.. cikgunyer xsempat nak pakaikan...

dengar lagu berkumandang, abe long xnk turun lak dari pentas, asyik jer dia menggelengkan kepala ikut retak muzik..ibubapa gelak jer tgk gelagat abe long...

abe long marah lak kat aku sebab dia kata ibu xpandai amik gambar abe long... gambar blurrrr jer...hahahaah..sory yer abe long ibu xsengaja








lepas persembahan pertunjukan fesyen, abe long xnak buka lak topeng spiderman dia... xpuas lagi pakai katanyer...


bersama kengkawan abe long



orang lain semua tunduk...3 orang ni steady jer...hahaaha. ni persembahan nasyid

sekarang ni utk terima sijil tamat pra sekolah lak. 








abe long tengah panjat tangga... serabut dengan jubahnyer yang labuh, nak naik tangga pun susah..

yeaaahhh anak ibu dah terima Ijazah...hehehehe " Ijazah Pra Sekolah"

abe long xpuas lagi amik gambar, cikgunyer lak suruh cepat-cepat turun... sabar jer la abe long


menuju ke pentas.. nak wt apa tu abe long wei...


oooo abe long nak amik hadiah utk persembahan pertunjukan fesyen rupanyer... semua kanak-kanak yang masuk pertunjukan fesyen ni dapat hadiah..



time utk menjamu selera..

tercacak rambut abe long...


*p/s : Adik hakimi dah xtinggal kat taska kkm dah....asyik nangis jer tinggal kat ctu...ade ker patut cikgu yang jaga kimi tu bedung dia nak suruh dia tdo..dia nak suruh kimi senang tdo.kimi susah tdo katanya...kat umah pengasuh senang jer kimi tdo. gila ke aper?ingt anak aku ni patung ker? sejak kimi kecil lagi aku xpernah bedung dia apatah lagi sekarang. kalo kimi masih baby ok la nak bedung2..ni dah 11 bulan masih nak bedung ker? SORY YER I XLEH TERIMA ITU SEMUA...utk bagi pengajaran kat staf taska tu, aku telah wt report kat bahagian pengurusan. hati dah lega apabila kimi bawah jagaan pengasuhnyer semula... kimi dah mula berisi balik, makin berat dah dia... hatiku kembali berbunga-bunga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..