Nuffnang ads

Jumaat, 24 Februari 2012

Kimi Sudah Boleh Berjalan

 sekian lama ibu menanti kimi utk melangkah sendiri tanpa bantuan ibu , ayah n abe long akhirnyer tercapai jua setelah kimi berusia setahun...setahun tu nak tunggu berjalan dengan sendiri...
sebenarnyer aku ni xpandai sangat nak bercerita panjang lebar...apa yang ada yang terlintas dalam otak aku ni, itu jer la yang aku citer...aku malas nak menaip bagai..

kimi start berjalan dengan sendirinyer pada hari ahad bersamaan 12 februari 2012..kiranyer 4 hari lagi cukup lah umur kimi setahun. satu lgi berita gembira, kimi dah tumbuh 2 batang gigi kat bawah. yang kat atas lak belum keluar lagi tapi dah nampak bentuk gigi atas.

video


video ni pada hari semalam la 19hb, masa ni lepas balik dari kenduri kawen anak k.emah.

*p/s : sudah 3hari aku upload video, ahkirnyer hari ni dapat jugak upload.alhamdulillah. HEpy besday anak ibu sayang....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..