Nuffnang ads

Jumaat, 22 Julai 2011

Sekolah n Facial Treatment in Keep Slim

Semalam aku, k.yan n k.zura p daftar anak kat tadika islam...tadika tu letaknyer di dalam ibu pejabat polis putrajaya...ermmmm kira selamat la bebudak tu belajar kat tadika islam tu sebab ada polis yang jaga...kikikikiki. abe long dah nak masuk 5 tahun dah tahun depan jadi xleh dah tinggal kat taska tempat aku keje. tahun depan dia start blaja dah..xder main-main xder tdo - tdo macam taska sekarang ni... tahun depan time ngadap buku dah... 


 kat tadika islam tu kene pakai baju korporat warna kelabu n kene pakai kasut sekolah warna putih...waaaa ni macam dah masuk kelas 1 ni....hehehehe... ibu plak yang excited nak beli pakaian sekolah tuk abe long...xsabar lak tunggu tahun depan...xsabar tengok abe long pakai baju sekolah...pembelajaran kat tadika islam ni lebihkan pembelajaran islam n pembelajaran mata pelajaran macam kelas 1 dah..bagus -bagus ibu suker...

bayaran tuk tadika islam ni? ermmmm murah jer RM 150 ajer sampai ke petang... kalo tuk sampai kul12  harganyer RM 20 ajer. murah kan kan kan kan......

lepas p daftar anak aku n k.yan terus g keep slim tuk temujanji aku wt facial kat sana.. lamo jgk la k.yan tunggu aku lbh kurang 1 jam setengah jgk la....tq k.yan...best r wt kat keep slim ni..aku dilayan bagai raja..haahahahhaha..macam xlayan cam raja tuk wat treatment ni mahal ooooiiii beratus -ratus... tapi aku dapat free jer hahahahaaha..saper xnak benda free jer kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..