Nuffnang ads

Jumaat, 1 Julai 2011

Surprise Besday For Me From My Lovely Husband

Ring ring ring hset berbunyi..oooo panggilan dari suamiku tercinta... " yang abg balik lambat ckit malam ni ada keje nk settle dulu"...ermmm dalam hati kecewanyer suami balik lambat malam ni..banyak betul keje dia kt ofis malam baru sampai umah (jangan ada yang lain sudah,hahahaha, aku kerat2 14 kang jugak ) ...cian jugak kt suami asyik balik lambat jer.. biasa ler keje RISDA ni keje banyak, kene cek kebun la, cek kontraktor wt umah ikut spesifikasi ke x  ler, kene jaga orang kampung ler...haiiii macam-macam ler...

aku siap lipat kain, masak lagi n suap nasi kat abe long tapi suamiku belum gak muncul-muncul,jam dinding dah tunjuk kul 9.50 malam dah...dalam hati rasa nak marah jer belum sampai umah lagi time2 gini. tapi dalam marah2 pn terselit jugak kerunsingan dalam hati takut aper -aper yang terjadi jer kt suami tercinta..dia xpernah lak sampai selewat ni..paling lewat pun kul 8mlm jer...

abe long duk asyik main-main jer, adik lak dah tdo tuk kali kedua dah.ras rasa xsedap dah ni..capai handset n terus call suami. alahhhh dia plak xjawab panggilan aku..bertambah lagi kerisauan yang memang dah risau dah ni, dah ler suami tunggang motor pegi keje..keta dia bagi kt bini (baik betul suami aku ni)

kali kedua call lagi, dia xjawab jugak tiba -tiba dia tersengih kat pintu masuk umah...punyer la nak marah aku dia wat aku risau jer balik lewat  cang gini.aduhaiiii...sabor jer la
balik -balik jer terus dia nak makan nasi..aku pun hidangkanlah tuk suami tercinta ni haaa (aku pun lapar gak wei belum makan lagi tunggu suami, isteri mithali... insyaallah) sambil tunggu dia solat n mandi aku n abe long tengok cite annisa tb3..habis citer annisa kul 11malam, suami pulak ajak tengok citer HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA...aduhaaaiii mata aku dah nagntuk dah ni...aku ajak suami tdo...xmau nyer dia tdo.. ishhh nyampahnyer,mata nak tdo ni esok dah ler keje..

layan jer tengok cite tu...best gak citer tu..first time cite melayu terbitan KRU wt citer bergabung ngan pelakon cina n mat salleh ni...cite ni macam citer cina n mat salleh..xpernah lagi aku tengok filem ni menjadi macam filem cina n mat salleh...

ting ting ting jam dah kul12 malam dah, mata xlarat nak buka dah..TIBA - TIBA dalam pelukan suami "hepy besday to u,hepy besday to u, hepy besday to sayang, hepy beaday to u, moga jodoh, kasih sayang n cinta kita kekal hingga hujung nyawa, abang harap sayang sentiasa bahagia hidup bersama abang,abang sayang sangat sayang." aduhhhh terharunyer aku dengar kata-kata daripada suami tercinta,sayu hati aku (dalam hati melonjak keriangan n kegembiraan) sambil -sambil dia bagi alu sekeping kad besday n hadiah jam ni..aku pun jawab ler time kasih darling (panggil darling terus,hehehehehe)


 haa ni la dia hadiah besday aku yang ke 25 daripada suami tercinta.suami beli jam ni berjenama QnQ


 ni lak kad ucapan besday

 suami xtulis aper -aper pun kat kad ucapan ni..aku tanyer dia naper kosong jer kad ucapan ni...nak tahu aper dia jawab ... "aper yang tertulis di kad ucapan xpenting, yang penting luahan dan ucapan dari  hati ke hati yang paling ikhlas dan telus.kat kad sumer boleh tulis kalo hati xseikhlas xguna jugak kata-kata kat kad ni..yang penting luahan dari mulut abang sendiri tuk sayang"...(betul jugak erk)
 timer kasih darling....




nasib baik dia ingat besday aku... ko tahu start 25 jun 2011 lagi dia asyik ucap besday kat aku,aku kata abang ni sedar ke x ni..lambat lagi la besday eniy (pangilan drp keluarga mertua tuk diri aku)...hehehhe..sajer nak ucap awal katanyer..aku terus jawab, xser eh ucap awal - awal ni xbest langsung... dia pun tersengeh jer...


* p/s : timer kasih banyak darling...insyaallah akanku jadi isteri yang taat n setia kepadamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..