Nuffnang ads

Rabu, 9 Februari 2011

Xsabar Tunggu Cahaya Mata Kedua.....

 Hari ni cukup 37 minggu 1 hari aku mengandungkan anak kedua.. ermmmm kalo ikut mengandungkan abe long dulu 38 minggu aku dah bersalin..yg ini insyaallah 38 minggu jgk kot. skrg ni tgh berct kt kg menunggu kelahiran anak kedua.

walaupun dah 9bulan lbh tp pewutku xbsr sgt, badan pun xnaik banyak..susah btl badanku nk naik.masa ngandungkan abe long dulu pewutku bsr lg drp yg kedua ni. stkt ni brt bdnku br naik 13kg.



 ni brg bb yg dh siap aku ltkkn dlm bakul ni. bakul ni abe long yg punyer dulu. blh pakai lg jd aku gunakanlah.wt per membazirkan kalo benda dh ada n masih elok lg. selagi blh pakai kita pakai jer ler. baju tu lak abe long punyer gk n ada yg aku br beli, kira bercampur la tu. baju bb yg aku br beli dh siap aku packing n ltk dlm keta dah. senang kalo nk bersalin terus g hospital jer xyah susah2 nk packing brg2 bb lg.


 ni lak ubat2, kapas, tisu, mandian bb




2 ulasan:

  1. bagusss wanieee.. tak per.. perut tak besar.. janji bb dlm sihat..

    BalasPadam
  2. alhamdulillah, stkt ni bb shat k.shima...tp x seaktif sblm ni ler,mgkn dia dh bsr kot.

    BalasPadam

komen anda amatlah dialu-alukan..