Nuffnang ads

Selasa, 8 Februari 2011

Kenduri Kesyukuran 6 Feb 2011

Umah mertua aku ada wt kenduri kesyukuran sempena kesihatan dia yg semakin sihat...thn lps mak mertuaku kene strok. alhamdulillah lps sbln kene strok mak mertuaku dpt sembuh kembali...skrg ni dia semakin bertmbh sihat seperti dulu...ni je gmbr yg aku amk sblm aku melakukan tugasku sbg pompuan. aku xsmpt nk amk gmbr kt dapur yg masing2 sibuk melakukan tugas  yg diberikan. semuanyer kakak2 iparku yg wt keje.org luar xwt sb kakak2 iparku dh ramai,semuanyer 11 org...


 kedua2 abg iparku tgh melapah daging kambing...time kul7.30 pg


 tidak ketinggalan jugak suamiku yg tlg sekali melapah


 time ni suamiku xsedar aku amk gmbr dia...dgn bersungguh tuu dia menetak tulang kambing...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..