Nuffnang ads

Isnin, 27 Oktober 2014

Hasil Fotoshut


Haiii darling semua..ini entry ke 2 untuk hari ni..heheheehe terajin pulak nak update blog ni. ok ini first time che niey g fotoshut kat  https://www.facebook.com/azmi.studiomukmins kubang kerian.

haaa jangan pulak ada yang mengata che niey tergedik2 nak fotoshut yer.. jangan bandingkan che niey dengan bini hang yer.. che niey open minded ok. bini hang tu lain. che niey dengan kehidupan che niey. che niey tahu hala tuju hidup che neiy.so tak payah nak cakap pasal che neiy ok. hang jaga anak bini hang sudah...kalo tak suka dengan kehidupan che niey go ahead la. che niey tak peduli yang penting suami dan anak3 che niey sokong che neiy..tak gitew kengkawan..



cer baca komen daripada arzue misran..dia bagi kata2 semangat kat che niey..betul kata dia.bila ada orang dk mengata kat kita, maknanyer kita ni lebih hebat daripada dia.  mungkin dia terasa tercabar dengan kehidupan che niey.

che niey nak ucapkan terima kasih bebanyak kat arzue misran sebab bagi kata2 semangat dan tak lupa jugak yang asyik mengata kat che niey.kalo rasa tak puas hati tu cakap la depan che niey senang sikit che niey hurai satu persatu. ini tidak pegi mengadu pulak kat orang tersayang che niey. nasib baik la orang tersayang che niey tu dah kenal bini dia macam mana kan.mulai hari ini che niey akan   anggap itu semua adalah dugaan dan cabaran hidup che niey untuk ke arah yang lebih maju.aamiin...

dah membebel pulak che niey ni.lariiiii topik pulak. ok2 dah jom sambung citer fotoshut che niey.



ini kisah  8 oktober 2014, studio mukmin ada wat promosi dan mencari model produk kecantikan. so che niey tergerak hati nak sertai fotoshut ni..ala suka2 jer kan. disamping tu boleh jugak tambah pengalaman.che neiy suka ceburi macam2 bidang sebab dari situ che niey dapat tambah pengalaman janji kita tutup aurat dan tahu batas2 kita sebagai orang islam.nasib la suami memahami bini dia yang gedik ni..hahahaha.suami la yang pegi hantar che niey kat studia tu. terima kasih tak terhingga untuk suami dan anak3 yang menyokong che niey adri belakang.

ok jom layan gambar2 che niey yang tak sebeerapa ni























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..