Nuffnang ads

Rabu, 7 Mei 2014

Majlis Adik Bertunang

berbulan-bulan sudah aku tidak berupdate blog aku ni haa..masa tidak mengizinkan aku..tu je la yer alasannyer..ok la untuk pembukaan citer blog aku ni, meh aku citer pasal majlis tunang adik aku yang telah diadakan pada 30/1/2014..


ni ler satu-satunyer adik pompuan aku.kami 2 beradik jer pompuan 5 lagi laki-laki. angah gelaran adik beradik panggil. berumur 27 tahun, bekerja sebagai guru tadika kemas di meranti pasir mas. untung ko erk first dapat keje terus posting dekat nga umah.10 minit jer ke tempat keje. belajar dalam bidang ukur bahan tapi keje sebagai cikgu. xpe janji dapat keje setelah berhempas pulas belajar. iyo dok.


  sebelah kiri sekali umi, bakal mertua n adik aku


aku sebagai kakak mengiringi angah untuk sarung cincin.yang kelakarnyer, keluarga sebelah lelaki tertukar..hahahaha, lepas habis berbincang pak saudara sebelah lelaki panggil aku untuk sarung cincin. masa tu aku kat luar la dengar diorang berbincang. angah lak dalam bilik tunggu masa jer nak keluar. sebelah keluarga aku gelak la sebab diorang panggil aku, lepas tu sebelah kelaarga cakap lah tertukar orang ni. dia dah beranak 3. apa lagi gelak sakan la diorang.riuh rendah sekejap.



macam biasa, setelah habis majlis tunang ni,aku amik peluang bergambar dengan laki den pulak.semua dah balik kecuali anak beranak sepupu sepapataku jer yang ado kat umah..laki aku ni jenis pemalu.malu nak bergambar depan orang ramai.aku jenis suka bergambar..apa lagi aku tarik la tangan laki aku tu. ada jugak jadi penyibok siap bawa bantal bucuk lagi..aduiii rosak gambar aku.



korang layan jer la erk gambar aku ni



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..