Nuffnang ads

Khamis, 2 Januari 2014

besday bos kita 1 jan

hepy besday bos...bos kito ni asal kuala Terengganu..baru berkhidmat kt sini 6 bulan. bos kito terbaik tau..walaupun pangkat besar tapi satu kepala jer dgn kitorang ni..makan pun semeja..pg2 gerenti makan sekali..eh eh tersama pulak pakai sedondon dgn bos..bukan salah saya ,salah mereka2..hehehehehe..

 
 


aloo bos malu2 plak nk potong kek
 

eh lupa nak citer..sebelum ni aku dok bahagian arkitek.lepas menjawat jawatan baru kene dok bahagian lain plak..kali ni dok bahagian tentera..bukan jaga tentera tau tp jaga n pantau bangunan tentera seperti kat kem tentera pengkalan chepa, gong kedak pasir puteh n kem desa pahlawan kok lanas..saya hepy sangat keje kat sini sebab open minded n hepi ending..

 
 
hayyak!!! sambil2 wat kijo sambil2 update blog aku ni..ok dah habis satu citer hari..kang ada masa petang ni aku update lak citer first time abe long n abe ngah g sekolah..ok byeee!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..