Nuffnang ads

Rabu, 11 Disember 2013

Wow Tersangat Teruja Hai O dihatiku selamanyer

alkisah nak join biz ni...

Tahun 2008

aku dipelawa oleh rakan kerja jkr unt join biz hai o marketing..siap pergi kelas n seminar lagi..tapi aku tolak bulat2 dek kerana xnampak dengan biz ni n xberaper yakin dengan kesungguhan rakan kerja aku..risau takut ditinggalkan n tergapai2 sorang diri...

Tahun 2013

sekali lagi aku dipelawa oleh rakan kerja aku..tapi rakan ni dari klate punyer n sekampung plak dengan husband aku..

mula melibatkan dengan biz ni setelah diajak untuk join seminar kat SIECC Shah Alam..kat sana dah nampak sikit peluang biz ni..masa pergi sana diorang bukan bincang pasal biz tapi pasal produk Hai O..semua yang pergi ke seminar tu dah jadi ahli..aku jer belum lagi..


pada mulanyer aku memang tengah mencari korset..di sinilah aku dapat penerangan yang jelas tentang korset tersebut n aku dah tahu kebaikan n keberkesanan korset PB ni..aku mula jatuh cinta korset ni..

aku rasa selesa sangat pakai korset ni..sakit belakang pun dah hilang bila pakai korset ni.leader rakan kerja aku sharing biz ni dengan aku..pada mulanyer aku memang xyakin n memang dah bulat2 tolak n xmau ceburi diri dalam biz ni..tetapi leader aka nurul  xputus2 sharing gak biz ni kat aku..sebulan lebih jugak dia yakinkan aku biz ni..aku nampak kesungguhan dia nak bantu aku..

start daripada situ lah aku ceburi biz ni..memang sah lah nurul sentiasa membantu aku dari dulu hinggalah sekarang..tiada langsung perkataan menyesal keluar dari mulut aku ni..aku bersyukur sangat sebab dapat bertemu leader sehebat nurul. 3 beradik nurul join biz ni..semuanyer kerjaya guru tapi dah berhenti utk tumpukan sepenuhnyer kt biz ni..


bersama biz partner di Dewan MIECC Seri Kembangan..bangga jadi anak klate..smua biz partner daripada klate sejati..

sikit-sikit aku dah ubah kehidupan kami sekeluarga..dari zero menjadi hero..dari kesempitan menjadi kelapangan..alhamdulillah..tu baru jer 3 bulan join..bukan setahun pun..kalau dah setahun mesti lebih lagi..
CDM K.Azlini dah menceburkan diri 5 tahun..targetku mesti jadi macam CDM K.Azlini..Yakin Boleh!!!!!

hanya kita jer yang boleh ubah kehidupan kita sendiri..fikir-fkirkanlah..




anniversary hai o yang ke 21 tahun 2013..hari2 yang sangat memberi ku semangat yang sangat kuat untuk berjaya seperti CDM K.Azlini..ore klate gak...sememangnyer ore klate hebat!!!!yes!!!yes!!!


CDM Azlini kebanggaanku...idolaku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..