Nuffnang ads

Ahad, 30 Disember 2012

Perpisahan KPP ARKITEK JKR KLATE

Haiiii selamat petang semua... seminggu saya bercuti keje...ptg ni br masuk ofis..pg td g check up mingguan kt klinik, alhamdulillah kandungan saya sekarang mencecah 35 minggu sudah...kalo ikutkan kandungan sebelum ni, 38 minggu dah bersalin..harap-harap yang ni pun bersalin awal gak..xlarat la nak bawa kandungan sampai 40 minggu ni... n walaupun ini kandungan yang ketiga tapi hati saya xsabar2 menunggu kelahiran ni...rasa lambat saya masa berlalu ni nk tunggu 38 minggu.

hari ni saya nk citer pasal majlis perpisahan my boss kt jkr klate.. sebenarnyer dia dah pun berangkat n bekerja kt jkr kl ketika ini..saya br nk update citer dia..dah basi dah citer ni..xper la yang penting saya citerkan jgk..hhehehehe...


haa skrg sy perkenalkan kwn2 baru sy kt jkr klate... yg sebelah sy tu kak badariah..tahun dpn dah nak pencen dah...


tepi kak badariah tu, kak diyana n kak tie


 majlis ni diadakan kat haza bistro restoran kota bharu..


 ni separuh daripada bahagian arkitek jkr klate...


  ni lak group wanita bhgn arkitek.. tahun dpn 3 orang yg pencen.. kak badariah(tepi saya), kak yam (baju hitam) n kak nah(baju merah+kuning). air dah sampai tapi makanan lum lagi..perut dah bunyi2 dah..tapi sy dh minum air separuh gelas..dahaga u..xper blh tambah lg air nyer tu..xyah risau





tengok muka-muka dah lapar sebenarnyer ni..apa tidaknyer jam dah kul1 ptg


hoooo yeaaa..makanan dah sampai..xsabar dah nak ranggah makanan ni semua... nampak sedap ni..


ni ler my bos..cepat ler en li berucap, kitorang dah lapar dah ni...makanan dah ada depan mata ni...


 ni lak group lelaki bhgn arkitek.. bhgn arkitek ni terdiri daripada 27 orang staf jer...


 tengok saya dah semangat tadah tangan berdoa.. mata tengok makanan jer kat depan tu..xtoleh kirikanan dah tuh...


 semua xsabar mencedup makanan dah tuh..


 waa muka dah banyak senyum leh makan...



 ni ler staf bhgn arkitek jkr klate..pengganti en. li yang bertudung pink sebelah en.li tu..puan farhana namanyer..muda lagi orangnyer, berusia 33 tahun..dia dari jkr pahang..orangnyer pun baik macam en.li sporting habis...tu yang penting..memahami staf2 nyer..





 angkat yer en din hadiah tu..jangan terlepas lak kang pecah hadiah en li tu...

*p/s : disebalik bercutinyer saya selama seminggu tu ada citernyer...kang saya update yer..tungguuuu..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..