Nuffnang ads

Isnin, 2 Julai 2012

Sukan Zon Tun Razak

rasa benar dh x update aku punyer blog...apo tidaknyo 3 minggu berturut-turut aku cuti, minggu pertama memang aku amik cuti rehat la, anak cuti sekolah so aku pulang ke kampung, minggu kedua plak kimi disahkan penyakit kaki, kuku n mulut plak dah..so kene tmbh cuti seminggu lagi...minggu ketiga plak mak mertua sakit, kene balik plak ke kampung...minggu ke empat la aku baru masuk keje....panjang bebebor cuti aku bulan ni...tp xper la yang penting semuanyer dah sihat walafiat...

citer sukan kat sekolah abe long dh lama tertangguh, hampir-hampir 2 bulan gak la...sebenarnyer sukan ni diadakan pada hujung bulan 4 lagi...


sebelum kul7pg lagi kene berkumpul depan tadika dah...abe long bukan main semangat lagi bangun pagi sebab nak naik bas katanyer...

muka sedih la plak abe long ni...


masa utk beratur

abe long nangis sebenarnyer ni xmau beratur..dia nak beratur dengan ibu plak dah....



cikgu tengah semak nama-nama pelajar

siap sedia menuju utk menaiki bas

time ni abe long dh hepy sebab dh nampak bas

budak-budak pun dah xsabar nak naik bas






yeaaahhh abe long dah naik bas dah


waaaa hepynyer abe long naik bas...ibu bapa kene pergi dengan kenderaan masing-masing..bas ni hanya pelajar sahaja.

aku pun terus balik umah n siap-siapkan diri plak...sebelum tu singgah jap kat presint9 beli nasi kerabu..pagi tu aku xmasak.kami tolak dari umah kul9pg dah...sukan belum start lagi...

 abe long tengah bersiap sedia utk mulakan permainan masuk bola dalam bakul..

 apo pasal lak muko abe long lagu tu?


 adik n ayah

 rumah saya warna hijau





 alamak termasuk punggung ibu budak....sorry i xsengaja






 masam jer muko budak comel ni

 ok..abe long n the geng dah start main dah...setiap orang pelajar dapat main 1 permainan jer..

 cepat2 lari

 haa masukkan cepat bola tu dalam bakul

 alamak, hujan turun la plak....abe long xsempat nak masukkan bola dalam bakul..so permainan ni stop jer kat sini...


 akhirnyer sekolah abe long dapat no.2 dalam permainan masuk bola dalam bakul...ada jugak hadiah kenangan utk abe long...abe long dapat pingat..pingat tu cikgu bagi kat sekolah bagi pelajar yang menang.

 habis jer sukan abe long, kitorang balik dulu xtunggu pun sampai habis sukan ni.





 jeng jeng, abe long dah dapat pingat lor... sukanyer dia dapat pakai pingat tu..xpe abe long, pingat tu nanti boleh wt kenang-kenangan di masa datang...mesti abe long akan tanya ibu bila abe long besar nantikan..ibu sedia menjawab..





*p/s: mood xbraper nak baik hari ni,sejak akhir2 ni hati mudah sensitif jer dengan orang...tmbh2 ada orang ciplak sy punyer ayat..sodihnyer....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..