Nuffnang ads

Khamis, 29 Disember 2011

Fidyah Buat Arwah Ayahcik

Sory yer kengkawan sudah lama xberblogging, bukannyer aper cbuk dengan kehidupan hari-hari yang tidak mengizinkan aku berblogging...hari ni sempena bercuti di kampung halaman + dengan Kimi tengah lena dibuai mimpi yang indah, dapat jugak aku berblogging...hari ni aku akan citer habis-habisan tentang kehidupan aku seharian.

First citer aku n tajuk aku hari ni adalah tentang fidyah buat arwah ayahcik. fidyah ni sebenarnyer telah dilakukan pada 26 november 2011 lagi.. aku sempat amik gambar beras yang tengah digelek oleh imam utk buat fidyah.

 beras diletakkan atas buluh.



imam akan baca ayat quran  sambil gelek beres tu dengan menggunakan buluh kt bawah tu...


*p/s : fidyah ni dilakukan pada 40 hari kematian arwah... masih lekat lagi ingatan aku kt arwah..semoga dia aman disana.amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen anda amatlah dialu-alukan..