Nuffnang ads

Isnin, 26 September 2011

Raya n Persembahan Kanak-kanak Taska KKM

Citer ni sebenarnyer aku dah update dah hari jumaat lepas tp xsempat siap sebab masa tidak mengizinkan, jadinyer terpaksa ler aku cancel balik....huhuuhuu..xper2 masa ada hari ni..jadi aku nak citer cikit pasal raya kt taska anak aku ni yer...

hari rabu bersamaan 21 september 2011, aku ada kursus jawhar. hari tu jgk ler ada majlis raya kt taska.kul11.50 pg aku dah cabut lari dari kursus tu semata-mata nak g majlis raya kt taska..bukan kemarut nak makan tau tapi xsabar nak tgk anak aku wt persembahan.....

ni ler makanan-makanan yg telah disumbangkan oleh ibubapa kanak-kanak taska kkm
semuanyer menyelerakan..yum...yum...

 sumbangan oleh aku lak adalah apam polkadot


satay pun ada..nasi dagang n macam-macam lagi

 tu ler dia anak lelaki aku kt depan sekali... abe long sengih jer yer nk wt persembahan.. time ni dia xnampak lagi aku amk gambar dia...

 dah lain macam dah rupe abe long,sebab time ni dia dah nampak aku...terus jer dia terjah kat aku... mak oiii abe long.terkejut ibu tengok abe long berlari ke arah ibu..dah la time tu nk start dah persembahan tu.

 aku terus suruh abe long pegi kat kengkawan dia.nasib baik dia dengar kata ibu ni...

 kengkawan pakat nyanyi tapi abe long asyik tengok aku jer n suruh aku snap gambar dia jer


 banyak dah amik gambar abe long jadinyer aku duduk ler...tapi nak tahu ape jadi?ishsihsish xku sangka abe long ni sensitif betul bila tengok aku time dia wt persembahan.. boleh dia nangis kat depan tu haaaa(aku xsnap plop gmbr time dia nangis)...aku tanya dia naper nangis?dia kata nak pegi kat ibu...

 lepas siap jer bebudak tu wt persembahan, ibubapa dijempt makan lak...

 dah tersengih dah ini budak yang nangis tadi..xmalu tul la abe long ni...

abe long bersama kawan dia...lupa lak nama budak ni...


1 ulasan:

  1. kalu tak silap akk budak ni anak kak suzi kan nama afiq hehehe...ooo pokodot tu wani yg wat ek,cedappp...mirul bedal mkn tu dua bijik kihkihkih

    BalasPadam

komen anda amatlah dialu-alukan..